Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Gwarancje i reklamacje
  • polstroj_baner_2
  • polstroj_baner_3
  • polstroj_baner_4
  • polstroj_baner_5

Gwarancje i reklamacje


...wyciąg z Polityki prywatności sklepu www.polstroj.pl.

11. GWARANCJA I REKLAMACJE

11.1. Gwarancją objęte są Towary, na które POLSTRÓJ EWA MIREK udziela oświadczenia gwarancyjnego. Informacja o udzieleniu gwarancji na Towar podana jest przy opisie danego Towaru na stronie https://www.polstroj.pl lub udziela POLSTRÓJ EWA MIREK.
11.2. Gwarancja jakości obejmuje obuwie ochronne obuwie medyczne i udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu.
11.2.1. Gwarancja jakości nie obejmuje obuwia roboczego w II gatunku i nie podlega ono reklamacji.
11.3. Klient zgłaszający reklamacje ma obowiązek złożenia zgłoszenia na poprawnie wypełnionym formularzu reklamacyjnym
11.4. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
11.4.1. Dokładne oznaczenie Towaru podlegającego reklamacji, w szczególności jego nazwy handlowej, typu i ilości sztuk.
11.4.2. Wskazanie numeru i daty dokumentu sprzedaży Towaru podlegającego reklamacji (faktury VAT lub paragonu).
11.4.3. Wskazanie wady Towaru, która jest podstawą reklamacji.
11.4.4. Wskazanie terminu ujawnienia się wady.
11.4.5. Precyzyjne wskazanie okoliczności w jakich ujawniła się wada.
11.5. Poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać do POLSTRÓJ EWA MIREK drogą pocztową, pocztą elektroniczną na adres email: em1@op.pl
11.6. Reklamacji nie podlega Towar:
11.6.1. Który uległ naturalnemu zużyciu,
11.6.2. W którym wystąpiły uszkodzenia mechaniczne podczas jego eksploatacji, w tym rozdarcia, rozprucia, przetarcia, zmechacenia, wyrwania zapięć etc.
11.6.3. Dostarczony do POLSTRÓJ EWA MIREK w stanie zanieczyszczonym lub wilgotnym.
11.6.4. Posiadający wady wynikające z niewłaściwej konserwacji.
11.7. Reklamacji obuwia ochronnego nie podlegają:
11.7.1. Uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
11.7.2. Rozdarcia obuwia, otarcia i przetarcia szwów, otarcia i zadrapania skór, wyszarpnięcia i urwania zapięć, wystąpienia zabrudzeń (zacieki i plamy).
11.7.3. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji.
11.7.4. Wady powstałe na skutek uszkodzeń mechanicznych.
11.7.5. Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego sposobu użytkowania, niezgodnego z przeznaczeniem, użytkowania w warunkach niewłaściwych dla typu danego obuwia.
11.7.6. Uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy.
11.8. Obuwie niekonserwowane przez użytkownika traci gwarancję i nie podlega reklamacji.
11.9. Po sprawdzeniu zgodności informacji ze zgłoszenia reklamacyjnego potwierdzających zakup zareklamowanego Towaru z dokumentem sprzedaży, POLSTRÓJ EWA MIREK informuje Klienta o sposobie i terminie zwrotu Towaru.
11.10. Reklamowany Towar należy dostarczyć osobiście lub przesłać do siedziby POLSTRÓJ EWA MIREK Klient pokrywa koszty wysyłki reklamowanego Towaru. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.
11.10.1. Reklamowany Towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie zbiorcze i/lub opakowanie jednostkowe.
11.10.2. Reklamowany Towar powinien być dostarczony w stanie czystości umożliwiającym weryfikację Towaru ze zgłoszeniem. Oznacza to, że Towar powinien być czysty, suchy i wywietrzony.
11.11. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez producentów w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zareklamowanego Towaru do siedziby POLSTRÓJ EWA MIREK.
11.11.1. Termin ten może ulec wydłużeniu do 30 dni od daty dostarczenia zareklamowanego Towaru do siedziby POLSTRÓJ EWA MIREK np. w przypadku utrudnionego kontaktu z Klientem w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
11.12. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej, obniżającej wartość towaru, reklamacja zostaje uznana w wyniku czego wadliwy Towar zostaje wymieniony na pełnowartościowy na koszt POLSTRÓJ EWA MIREK
11.12.1. W przypadku braku możliwości wymiany zareklamowanego Towaru, np. z powodu braku jego dostępności na magazynie, zostaje wystawiona faktura korygująca.
11.12.2. Wymieniony Towar zostaje wysłany do Klienta na koszt POLSTRÓJ EWA MIREK.
11.13. W przypadku decyzji o nieuznaniu reklamacji, Towar zostaje odesłany zwrotnie na koszt składającego reklamację.
11.14. Zdjęcia Towaru zamieszczone na stronie https://www.polstroj.pl mogą nieznacznie odbiegać wyglądem i kolorem od rzeczywistości. Różnice najczęściej wynikają z różnych ustawień monitora. Odcień koloru i różnica nasycenia nie stanowią podstawy do reklamacji.
11.15. Rozmiary produktów mogą nieznacznie odbiegać od podanych w tabelach rozmiarów. Nieznaczne różnice w wymiarach nie stanowią podstawy do reklamacji.

 
Przejdź do strony głównej